Junior Operational Buyer (Ref.3220)
VoltijdsBookmark Details
Junior Operational Buyer
Start je carrière in een internationale topomgeving!
Ben jij een starter of junior met een passie voor administratie, structuur, data en procesverbetering? Zoek je een dynamische job met veel afwisseling, impact én groeikansen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou.
Je komt terecht bij een innovatieve en internationale organisatie met een uitgesproken hands-on-mentaliteit en een persoonlijke, informele sfeer. Dit is een plek waar je geen nummer bent, maar een gewaardeerde collega in een hecht team.
Waarom kiezen voor deze werkgever?
✅ Stabiel en winstgevend, zelfs in crisistijden
✅ Geen productie, maar een sterke focus op service & kwaliteit
✅ Veel uitdagingen en projecten: geen dag is hetzelfde
✅ Ruimte voor initiatief – géén “vakjesmentaliteit”
✅ KMO-voordelen (persoonlijk, familiair) gecombineerd met de kracht van een internationale omgeving
✅ Opleidingsprogramma en doorgroeimogelijkheden op maat
✅ Modern kantoor – stijlvol en aangenaam om in te werken
Jobomschrijving
In deze veelzijdige rol ben je de verbindingspersoon tussen leveranciers en interne afdelingen. Je zorgt dat alles op wieltjes loopt – van wijzigingsbeheer tot masterdata.
🔹 Coördineren van proceswijzigingen bij leveranciers
🔹 Afstemming met Quality, Supply Chain, Sales
🔹 Verwerken van updates in SAP
🔹 Samples aanvragen voor testen
🔹 Beheer van prijsupdates en leveranciersgegevens
🔹 Fungeren als escalatiepunt voor interne collega’s
🔹 Actief meewerken aan kwaliteit en systeembeheer
🔹 Rapporteren aan de Global Purchasing Manager
Een ideale rol voor wie graag problemen oplost, graag met administratie en cijfers bezig is, graag data verwerkt én structuur brengt in complexe processen.
Wie zoeken we?
- Schoolverlater of junior (0–3 jaar ervaring)
- Bachelor- of masterdiploma
- Zeer goede kennis van Nederlands, goede kennis van Engels
- Vlotte kennis van Excel, ervaring met een ERP-systeem is een plus
- Een gestructureerde, analytische geest
- Communicatieve, assertieve en proactieve houding
- Stressbestendig, oog voor detail en omkunnen met chaotische aanvragen van leveranciers
- Sterk in organiseren en structureren
- Administratief en analytisch sterk
- Interesse voor een technisch product
- Zin om te groeien, verantwoordelijkheid op te nemen en impact te maken
Wat krijg jij in ruil?
- Een job met betekenis binnen een stabiel, internationaal en groeiend bedrijf
- Doorgroeimogelijkheden + opleidingstrajecten
- Flexibel uurrooster (39u/week) – werken tussen 7u en 19u, met kernuren van 10u tot 15u
- 50% thuiswerk mogelijk na opleiding
- Maaltijdcheques van €8, GSM + abonnement, Ecocheques, Geschenkcheque, Hospitalisatieverzekering (DKV), Groepsverzekering, Flex Income Plan – met o.a. optie op een benefitwagen en een nettovergoeding van 75 euro
- 35 verlofdagen
Klaar om je carrière te lanceren?
Solliciteer nu en maak het verschil bij een werkgever die investeert in jouw groei, ideeën en welzijn. Hier krijg je geen standaard pad, maar een toekomst op jouw maat.
Let’s grow together.
Contact
Contacteer ons voor meer info:Tel. 011 66 13 31
Mail: kantoor@jobcare.be
Als Jobcare-kandidaat worden wij jouw coach.
- Geheel kosteloos zullen onze Jobcoachen jouw vaardigheden beoordelen, je helpen je sterke punten te identificeren en specifiek voor jou geschikte vacatures aanbevelen.
- Wanneer je solliciteert op een van onze vacatures, voorzien we je van alle informatie die je nodig hebt om jouw beste been voor te zetten, inclusief CV-advies, sollicitatietips, gedetailleerde functiebeschrijving, bedrijfsinformatie en voorbereiding voor het sollicitatiegesprek.
- We garanderen discretie op elk moment.
Heb je interesse in ons CandidateCare programma, dan schrijf je hier in. Jij staat centraal. Wij zoeken op basis van jouw profiel een job die bij je past bij één van onze 1500 regionale bedrijfscontacten
Deel op sociale media
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail